Zarabianie w PP czyli Twój e-biznes
Niniejszy blog o programach partnerskich i możliwościach jakie dają w aspekcie zarabiania przez internet chcę rozpocząć od próby znalezienia odpowiedzi na proste pytanie, na które często padają złe odpowiedzi. Czy program partnerski, a dokładniej rzecz ujmując, czy uczestnictwo w PP to e-biznes?
Każdy kto prowadził własny biznes, nie koniecznie internetowy, wie, że podstawą sukcesu w biznesie jest klient. Jeśli brak klientów zarobić po prostu nie można. Między innymi stąd powstają programy partnerskie, które służą pozyskaniu klientów dla organizatora takiego systemu partnerskiego. Z punktu widzenia właściciela sklepu, zorganizowany przez niego program partnerski bez wątpienia jest e-biznesem, a dokładniej - częścią e-biznesu. Jak to jest w przypadku uczestnika PP?
Kto to jest klient?
Klient to osoba, która dokonuje zakupu bądź zamówienia usługi. Klientem więc będzie także firma, która przyjdzie do agencji reklamowej i zamówi wykonanie reklamy czy przeprowadznie kampanii reklamowej. Nie piszę o tym bez powodu, dlatego, że jeśli chce się zarabiać prawdziwe pieniądze w programach partnerskich trzeba je potraktować jak swój e-biznes, gdzie każdy ze sklepów czy usługodawców jest Twoim klientem, który zamawia u Ciebie promocję swoich produktów.
Stajesz się swego rodzaju agencją reklamową, sam program partnerski jest tylko sposobem rozliczenia ze zleceniodawcą.
Ten sposób myślenia jest Ci w stanie zapewnić wysokie zarobki w PP. Jeśli będziesz traktował PP w jakikolwiek inny sposób po prostu nigdy w nich nie zarobisz.